Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde cep telefonu kameralarına yansıyan inanılmaz görüntüler, trafikteki tehlikenin boyutunu bir kez daha gözler önüne serdi; seyir halindeki bir otomobilin emniyet kemerine tutunarak metrelerce ilerleyen motosiklet sürücüsü yürekleri ağza getirdi.
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde yaşanan akılalmaz olay, trafikte seyreden diğer sürücülerin büyük şaşkınlık ve korku yaşamasına neden oldu. Otoyolda hızla ilerleyen bir otomobil ile yanındaki motosikletlinin tehlikeli yolculuğu, çevredeki vatandaşlar tarafından saniye saniye kaydedildi.
Emniyet Kemerine Tutunarak Kilometrelerce İlerledi
Siverek otoyolunda seyir halinde olan bir otomobilin açık penceresinden sarkan emniyet kemeri, arkadan gelen bir motosiklet sürücüsü için tehlikeli bir oyun aracına dönüştü. Motosiklet sürücüsü, kendi canını ve trafikteki diğer insanların güvenliğini tamamen hiçe sayarak, otomobilin dışına sarkan kemere sıkı sıkıya tutundu. Metrelerce bu şekilde yol alan sürücü, adeta büyük bir kazaya davetiye çıkardı.
O Dehşet Anları Saniye Saniye Kamerada
Çevredeki diğer araç sürücüleri, gördükleri bu tehlikeli manzara karşısında adeta gözlerine inanamadı. O anları cep telefonu kamerasıyla kaydeden diğer yolcular, yaşanan sorumsuzluğu anbean kayıt altına aldı. Görüntülerin sosyal medyada yayılmasının ardından, trafikteki bu tarz sorumsuz davranışların ne kadar büyük felaketlere yol açabileceği bir kez daha tartışma konusu oldu. Emniyet ekiplerinin, tehlikeli yolculukla ilgili inceleme başlatması bekleniyor.
