Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Yeni evli Sevil neden evinde ölü bulundu arkasından çıkan o kahreden notta ne yazıyordu

İstanbul’da henüz yeni evli olan Sevil Yengeç D., evinin salonunda

İstanbul’da henüz yeni evli olan Sevil Yengeç D., evinin salonunda asılı halde bulunarak hayatını kaybetti. Sır dolu ölümün ardından evde yapılan incelemelerde ortaya çıkan bir not ve acılı eşin ilk ifadesi, olayın arkasındaki gizemi daha da derinleştirdi. Peki, o gece neler yaşandı? İşte kahreden olayın tüm detayları.

Korkunç Manzarayla Karşılaşan Eşin İhbarı

İstanbul Kağıthane’ye bağlı Yahya Kemal Mahallesi’nde 12 Haziran Cuma günü saat 12.30 sıralarında meydana gelen trajik olay, duyanların yüreğini burktu. Edinilen bilgilere göre, Sevil Yengeç D. olaydan önceki akşam annesi ve eşi Furkan D. ile birlikte evde vakit geçirdi. Annesinin evden ayrılmasının ardından genç kadının uyumak için odasına geçtiği, eşinin ise sabah saatlerinde uyandığında Sevil Yengeç D.’nin yanında olmadığını fark ettiği öğrenildi.

Evin içinde eşine seslenen ancak hiçbir yanıt alamayan Furkan D., salona girdiğinde hayatının şokunu yaşadı. Eşini hareketsiz halde asılı bulan koca, büyük bir panikle eşini ipten indirerek hemen sağlık ekiplerine haber verdi.

Evde Bulunan Sır Not

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaptıkları incelemede Sevil Yengeç D.’nin hayatını kaybettiğini belirledi. Polis ekipleri olayla ilgili geniş çaplı bir inceleme başlattı. Olay yerindeki incelemelerin ardından genç kadının cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Adli Tıp Kurumu Morguna kaldırıldı.

Evde yapılan detaylı aramalarda ise polis ekipleri dikkat çekici bir bulguya ulaştı. Genç kadının arkasında “Anne sana layık olamadım” yazılı bir not bıraktığı tespit edildi. Bu not, olayın arkasındaki trajediyi daha da derinleştirdi.

Eşinin İfadesinde Dikkat Çeken Detaylar

Olayın ardından emniyete götürülen koca Furkan D.’nin ifadesine başvuruldu. Eşiyle aralarında herhangi bir geçimsizlik bulunmadığını savunan koca, ifadesinde “Tartışmadık aramızda sorun yoktu” diyerek o gece yaşananları aktardı.

Olay günü akşam saatlerinde kayınvalidesinin kendilerine misafirliğe geldiğini, hep birlikte oturduktan sonra annenin evden ayrıldığını belirten Furkan D., eşiyle hiçbir tartışma yaşamadıklarını ve sonrasında doğrudan uyuduklarını dile getirdi. Polis ekiplerinin olayla ilgili başlattığı çok yönlü soruşturma devam ediyor.