Aydın’ın Nazilli ilçesinde eşiyle boşanma aşamasında olan 29 yaşındaki genç, evindeki doğalgaz vanalarını açarak yaşamına son vermek istedi; adrese gelen ekiplerin zamanla yarıştığı o anlarda neler yaşandı?
Nazilli’de Hareketli Dakikalar
Aydın’ın Nazilli ilçesi, dün akşam saatlerinde son derece hareketli ve korku dolu anlara sahne oldu. Edinilen bilgilere göre, eşinden ayrılma aşamasında olduğu ve psikolojik olarak zor bir süreçten geçtiği öğrenilen 29 yaşındaki M.A., girdiği bunalım sonucu evindeki doğalgazı açarak intihar girişiminde bulundu.
Ekipler Zamanla Yarıştı
Binadan sızan kokuyu fark eden komşuların ihbarı üzerine adrese hızla emniyet, sağlık ve doğalgaz dağıtım ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen ekipler, içeride bir kişinin mahsur kaldığını belirleyerek hızla harekete geçti. Kapıyı açarak içeri giren ekipler, 29 yaşındaki genç adamı baygın halde buldu.
Hastanede Tedavi Altına Alındı
Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından M.A., ambulansla hemen hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Gaz sızıntısının kontrol altına alınmasıyla mahalleli rahat bir nefes alırken, polis ekipleri yaşanan bu üzücü olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlattı.
