Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, İstanbul Taksim Meydanı’nda kapılarını açan özel bir sergiye dair sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. Çevre bilincine yönelik çok önemli mesajlar içeren bu anlamlı sergi hakkında Emine Erdoğan’ın yaptığı çağrı ve paylaştığı o özel ifadeler büyük yankı uyandırdı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İstanbul’da Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık” sergisinin hayırlara vesile olmasını diledi. Çevre duyarlılığı ve sürdürülebilirlik konularında yürüttüğü öncü projelerle tanınan Emine Erdoğan, açılışı gerçekleştirilen bu serginin önemine vurgu yaptı.
Taksim Meydanı’nda Anlamlı Buluşma
İstanbul’un merkezinde vatandaşlarla buluşan sergi, çevre bilincini artırmayı ve kaynakların verimli kullanılmasını hedefliyor. Serginin taşıdığı derin mesajlara değinen Emine Erdoğan, şunları kaydetti: “Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın işbirliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor. Daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sunacağına inandığım bu anlamlı sergiyi, tüm İstanbulluların deneyimlemesini temenni ediyorum.”
Taksim Meydanı’nda ziyarete açılan “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık” Sergisi’nin hayırlara vesile olmasını diliyorum.
Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın iş birliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen… https://t.co/PaT21XL3Ud
— Emine Erdoğan (@EmineErdogan) June 22, 2026
