Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Silifke Belediyesi rüşvet soruşturmasında neler oluyor ve Belediye Başkanı Mustafa Turgut adliyeye mi sevk edildi

Mersin Silifke’de rüşvet ve ihaleye fesat karıştırma iddialarıyla çalkalanan belediyeye

Mersin Silifke’de rüşvet ve ihaleye fesat karıştırma iddialarıyla çalkalanan belediyeye yönelik operasyonda sıcak saatler yaşanıyor. Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un da aralarında bulunduğu 19 şüpheli adliyeye sevk edilirken, operasyonun detayları merak konusu oldu.

Mersin’in Silifke ilçesinde geniş yankı uyandıran belediye soruşturmasında yeni bir safhaya geçildi. Belediye bünyesinde gerçekleştirildiği iddia edilen rüşvet, irtikap, ihaleye fesat karıştırma ve görevi kötüye kullanma suçlamalarına yönelik yürütülen çok yönlü soruşturmada önemli gelişmeler yaşanıyor.

Belediye Başkanı Mustafa Turgut ve Şüpheliler Adliyede

İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından titizlikle yürütülen operasyon kapsamında gözaltına alınan şüphelilerin jandarmadaki işlemleri tamamlandı. Aralarında Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un da bulunduğu 19 zanlı, yoğun güvenlik önlemleri altında adliyeye sevk edildi. Sağlık kontrolünden geçirilen şüphelilerin adliyedeki işlemleri devam ediyor.

Firari Zanlı da Kıskıvrak Yakalandı

Operasyonun detaylarına ilişkin edinilen bilgilere göre, soruşturma kapsamında hakkında yakalama kararı bulunan ve firari durumda olan bir zanlı daha jandarma ekiplerinin takibi sonucu yakalanarak gözaltına alındı. Son yakalamayla birlikte adli makamlara sevk edilenlerin işlemleri sürerken, ilçede büyük yankı uyandıran soruşturmanın seyri kamuoyu tarafından yakından takip ediliyor.