Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde, akan trafiğin ortasında seyir halindeki bir otomobilin dışarı sarkan emniyet kemerine tutunarak ilerleyen motosiklet sürücüsü, hem kendi canını hem de diğer sürücülerin hayatını tehlikeye attı. Çevredeki vatandaşların hayretler içerisinde izlediği ve cep telefonu kamerasına yansıyan o dehşet anlarının detayları haberimizde.
Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde akıllara durgunluk veren bir trafik magandalığı kameraya yansıdı. İlçe otoyolunda seyir halinde olan diğer sürücüler, gözlerine inanmakta güçlük çektikleri bir manzarayla karşılaştı. Hızla ilerleyen bir otomobilin hemen yanında, hayatını adeta pamuk ipliğine bağlamış bir motosikletli yol alıyordu.
Emniyet Kemeriyle Ölüme Davetiye Çıkardı
Trafikteki diğer vatandaşlar tarafından saniye saniye kaydedilen görüntülerde, motosiklet sürücüsünün yolculuk yöntemi adeta pes dedirtti. Genç sürücü, önünde seyreden ve camından dışarıya emniyet kemeri sarkıtılan otomobile tutunarak metrelerce yol katetti. Kendi can güvenliğini tamamen hiçe sayan ve hiçbir güvenlik önlemi almayan sürücü, hem kendisinin hem de arkasından gelen araçların güvenliğini büyük bir tehlikeye attı.
O Anlar Cep Telefonu Kamerasıyla Kaydedildi
Otoyolda hızla ilerleyen diğer araç sürücüleri, bu tehlikeli ve bir o kadar da şaşkınlık yaratan yolculuğu cep telefonu kameralarıyla saniye saniye kaydetti. Görüntülerin sosyal medyada paylaşılmasının ardından vatandaşlar, hem otomobil sürücüsüne hem de motosikletliye büyük tepki gösterdi. Trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücülerin tespiti için inceleme yapılması bekleniyor.
